lördag 13 februari 2016

Planerar och strukturerar

Ibland får jag för mej att jag ska få lite ordning på alla tankar och planer på olika projekt. Nu har jag skrivit ner de broderiprojekt jag har köpt material till och ska genomföra. Det kan finnas fler... men just nu är det de här jag kommit ihåg.
Alla broderier är inte påbörjade, men som sagt, jag har köpt material till dem.
Sedan kommer jag säkert göra fler små broderier som inte styrs av planering och som inte heller är tänkta att "bli någonting". För allt jag broderar monteras inte.
Här är min lista:



Kanske ska ta och göra en liknande för stickningsprojekt. För även där finns det en del material hemma och en del tankar. Sedan får inte listan bli tvingande, för då tappar jag lusten, men som en påminnelse om vad jag har material till och vad jag vill göra kan vara bra.

Inga kommentarer: