tisdag 10 december 2013

Delrapport

Nu var det ett bra tag sedan jag hann med att uppdatera här. Lite stickning har jag i alla fall hunnit med. Mest stickar jag på Bloomsbury till Stora E. Ett och annat varv på min Chubby Juggler blir det också.

Tänkte att jag skulle ge er en tjuvtitt på Bloomsbury:


Jag stickar den i Heavens Hand och med stickor nr 6, förutom resåren där jag använt nr 5. Barnmönstret finns i både barnstorlek och vuxenstorlek. Barnstorleken går upp till 8 år. Stora E är 10, inte någon jättestor sådan, men jag valde ändå att sticka minsta vuxenstorleken XS. Tycker att det ser ut att bli bra och Stora E ger även det här projektet tummen upp :)

2 kommentarer:

metamorphosis sa...

Åh, så fin den ser ut att bli - härligt bubbelgummig färg!

Manduzana stickar sa...

Åh, så fint det blir!