onsdag 16 oktober 2013

Broderiakademins årsmöte 2013

I helgen som varit var jag på Täcklebo Broderiakademis årsmöte som denna gång hölls i Jönköping. Förutom själva årsmötesförhandlingarna ordnas det föreläsare, workshops, guldnålstävling och middag. Det bästa är ändå alla möten med andra broderande människor.

I år träffade jag dessutom en komps från min uppväxt i Mjölby som jag inte sett på väldans många år. Jättekul! Jag träffade även andra brodöser som jag tidigare träffat på årsmöten eller bara pratat med på nätet.



Glömde kameran hemma trots att jag lagt fram den. Jag har fortfarande inte förstått hur jag för över bilder till bloggen, eller jag kan inte redigera dem. Lyckas iaf få in en oredigerad bild från paddan som var med och har en kamera. Inte så lätt att ta kort med den, men bättre än inget.

En bra helg har jag haft iaf :)

1 kommentar:

Otaliga projekt sa...

Tänk att det alltid är lika roligt att träffa likasinnade "nördar". Här laddas det för fullt inför stickhelg i Habo.