måndag 27 december 2010

Tillbaks till vardagen

Så var julen över för den här gången. I år firade vi julafton hemma hos oss. Det var vi, och våra föräldrar.

Juldagen tillbringade vi i Yxbacken och sedan försökte vi och goda vänner äta "tabberas" på den julmat vi hade över. Gick väl sisådär kan jag väl säga.

Annandagen var vi hemma hos mina föräldrar och där var även bror min med familj. Stora E fick ett Otello av kusinerna. Har inte spelat det sedan mellanstadiet tror jag. Det blev i alla fall en hård kamp mellan mej och maken.


Barnen fick även några andra spel som de har spelat på egen hand. Vi har fått hit makens farfars bord in till "biblioteket" så nu har vi ett bord att spela vid. Fast just nu ligger det pussel där.


Lite stickat har det blivit också. Lilla E har fått en fuskpolo i Drops nya garn Lima. Trevligt garn och snabb stickning.

1 kommentar:

Alexandra sa...

Ql att du hittat till min blogg & roligt att Du lämnade kommentar så jag hittade hit =) Vilken fin halskrage du stickat, har inte provat LIMA ännu, får kolla in det. Nu blev jag sugen på brädspel med! Må gott =)