torsdag 21 oktober 2010

Äntligen är jag igång med klättringen

Har varit i klätterhallen för tredje gången den här hösten. Det är så skönt att ha kommit igång igen. Tar helt slut i fingrarna och i morgon väntar förhoppningsvis träningsvärken. I kväll var det flera nya leder uppsatta, men eftersom det var så mycket folk hann vi inte prova mer än en av dem. Tror tyvärr att flera av dem är lite svåra för mej, men senare i höst så kanske :)
Det måste i alla fall vara målet.
Har inga bilder men det är här som jag förhoppningsvis kommer att tillbringa mina torsdagskvällar.


2 kommentarer:

Lindas trädgårdsblogg sa...

Åh va roligt! Jag klättrade jättemycket innan jag flyttade söderut. Hoppas kunna återuppta senare... på nåt sätt :-)

metamorphosis sa...

Åh, det där med klättring tycker jag verkar skoj! Det måste jag prova ngn gång!