lördag 18 september 2010

Vinst

Jag misstänker att det är fler än jag som tycker att det är trevligt att vara med i utlottningar här i bloggvärlden. Man lämnar en kommentar och glömmer sedan nästan bort att man gjort så. Vinner ju ändå aldrig.
Så gissa om jag blev glad när jag besökte den här bloggen och fick se mitt namn på en lapp. Jag hade vunnit! Lilla E som fyller år den 8 september fick bestämma om det var en pojke eller flicka. Och när det är lilla E som bestämmer blev det en flicka med namnet Sofia.

I torsdags kväll när jag kom hem låg en avi på köksbordet. Ett paket till lilla E och mej att hämta! Så i fredags hämtade vi det.

Ett fint paket till lilla E!

Stora E hjälpte till att öppna det spännande paketet.

Och här är Sofia! Hon har fått en jättesöt klänning. Kan lova att hon blivit rejält kramad. Så tack snälla Karin för den fina vinsten!

2 kommentarer:

Karin på Ösäter sa...

Hej och vad kul att Sofia kom hem till Er.
Kram Karin

My Heart sa...

Vilken fin kanin!!! Grattis!